Zopár slov na začiatok.

17.04.2011 00:19

 

Možno sa pýtate sami seba, alebo sa pozastavujete nad tým prečo som vytvorila názov tohoto webu taký neoriginálny? Keď som sa rozhodla, že konečne vytvorím web na webnode, tak som sa samozrejme pozastavila nad otázkou, ktorá mi bila do očí. Ako sa bude volať moja web stránka....A po pravde je to asi to najťažšie, čo musíte vyriešiť hneď na začiatku tvorby stránky.

Mala som dilemu, či nemám použiť znova taký istý názov, aký som mala aj na iných weboch, alebo to nechať na neskôr až kým ma nenapadne niečo naozaj zaujímavé, no napokon som sa rozhodla myslím celkom správne a názov "Kvetinkovo" možno nie je dokonalý, ani originálny a ani na prvý pohľad nie veľmi príťažlivý, no jednoznačne vystihuje podstatu tejto stránky a to je pre mňa, ako administrátora, tvorcu takéhoto webu to najdôležitejšie. Čiže v konečnom dôsledku "nadpis v hlavičke" nie dôležitý, ale samotný obsah webu.

Preto pevne verím, že web sa vám zapáči a budete sa sem radi vracať, aby ste si potešili srdiečka obrázkami z fotogalérie, alebo si aj niečo vybrali z ponuky pre ešte väčšie potešenie. Budem sa snažiť vyhovieť vám vo všetkých smeroch, no aj toto hobby, ktoré sa snažím spojiť s prácou je skutočne nákladné, časovo, aj finančne a preto vás prosím o pochopenie, ak náhodou nebudú aktualizácie pravidelné, pretože som zatiaľ na to sama a nie je to jediný web, ktorý provozujem.

 

Za pochopenie ďakujem

Lucia M.